Een relatie is ook niet alles, vooral als alles van één kant lijkt te komen. Nu we nog niet samenwonen wil ik eigenlijk eens kijken of ik het met iemand anders leuker kan hebben. Klinkt dat gek?
Na mijn scheiding, die echt heel heftig was, ben ik echt door een enorme hel gegaan. Gelukkig zie ik nu het licht weer en durf ik het langzaam aan om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.
Getrouwd, goede baan en twee leuke kinderen. Ja ik heb het goed voor elkaar maar eens een deugniet altijd een kleine deugniet. Ik zou nog graag één keer een onvergetelijke nacht willen hebben met een net zo'n deugniet. Help jij mij?
Mijn vorige slaaf komt niet meer bij me, we klikten toch niet zoals het zou moeten. Daarom zoek ik wederom een onderdanige man, die mijn slaaf wil worden. We bespreken uiteraard hoe we het allebei willen en dan kan het niet mislukken.
In mijn relatie heb ik al jaren geen romantiek meer beleefd. Zelfs een romantisch dinertje kan er niet meer vanaf. Het lijkt me dan ook verstandig om eens buiten de deur te zoeken want ik zit namelijk nog vol met leven.