Een relatie is ook niet alles, vooral als alles van één kant lijkt te komen. Nu we nog niet samenwonen wil ik eigenlijk eens kijken of ik het met iemand anders leuker kan hebben. Klinkt dat gek?
Gewoon eerlijk zijn zeggen mijn vriendinnen dus ik zou het ook eerlijk zeggen. Ik heb een moeilijke tijd achter de rug en ik ben een tijd depressief geweest door dat ik pech op pech had. Nu ben ik er weer en misschien wel sterker dan ooit.
Getrouwd, goede baan en twee leuke kinderen. Ja ik heb het goed voor elkaar maar eens een deugniet altijd een kleine deugniet. Ik zou nog graag één keer een onvergetelijke nacht willen hebben met een net zo'n deugniet. Help jij mij?