Mijn tweede jeugd is begonnen! Ik hoop dat hij eeuwig duurt en dat ik hem samen met een schat van een man door mag brengen. Ik ben een rustige vrouw, maar vind het ook leuk om zo nu en dan nog eens uit de band te springen. Kom je met me mee doen dan?
Wel, ik kan je zeggen dat ik al een bewogen leventje achter de rug heb. Maar dat houdt me niet tegen om te genieten van elke dag en nieuwe mensen leren kennen hoort daar ook bij.
Een bril is het enige wat ik nodig heb voor de rest werkt bij mij alles nog prima. Heb ook nog weer de keuring gehad en ik mag weer een jaartje verder. Hoe zit dat met jou?