Praatjes vullen geen gaatjes. Kom je alleen om te praten? Zeg dat dan meteen, dan weet ik waar ik aan toe ben, reken ik verder nergens op. Kom je ook echt langs? Dan verwacht ik toch wel snel een afspraak, oke?
Een vriendschap met meer als het meezit, dat zou ik op mijn leeftijd nog wel willen. Maar goed je moet dan wel die ene persoon vinden. Ben open minded en dus makkelijk in de omgang.
Door mijn leven heen ben ik beginnen inzien dat geluk schuilt in de kleine dingetjes. Voor mij geen luxe, al kan ik er wel van genieten. Ik werk graag in de tuin, doe aan kantklossen en ik ben een beetje flower-power ingesteld. Zoek een man waarmee het goed zit, iemand die ik aanvoel en omgekeerd.