Ik wil graag mijn toekomstige man vinden, tenminste als u nog trouwplannen heeft. Al veel te veel jaren ben ik single en kijk uit naar de man met wie ik het gezellig ga hebben.
Het leven kan soms nog al hard zijn voor sommige mensen, dat heb ik jammer genoeg van dichtbij mee gemaakt. Dus soms is het ook fijn als je een lichtpuntje hebt waar je naar toe kan leven.
Ouder, maar heel modern hoor. Dus vandaar dat ik ook online ga om een man te vinden. Ik zie het overal om me heen gebeuren, dus misschien is er wel een man van mijn leeftijd (of jonger, dat mag natuurlijk ook) die ook zo modern is en mij op deze manier weet te vinden.