Omdat ik thuis niet helemaal aan mijn trekken kom moet ik toch maar buiten de deur gaan zoeken. Ik bedoel als je mij toch ziet krijg je toch ook meteen zin?
Door mijn leven heen ben ik beginnen inzien dat geluk schuilt in de kleine dingetjes. Voor mij geen luxe, al kan ik er wel van genieten. Ik werk graag in de tuin, doe aan kantklossen en ik ben een beetje flower-power ingesteld. Zoek een man waarmee het goed zit, iemand die ik aanvoel en omgekeerd.
Een man die mij veel liefde kan geven zonder dat er sprake is van een relatie is die ik wil leren kennen. Ik wordt graag bemint en daar is al een lange tijd geen sprake meer van geweest.
Mijn huwelijk is eigenlijk al lang voorbij maar ben nog steeds officieel getrouwd. Mijn man zit namelijk in een verzorgingstehuis maar hij herkent mij al lang niet meer. Toch bezoek ik hem nog iedere week. Hoe dan ook, ik wil niet alleen blijven en hoop daarom weer een nieuwe liefde te vinden hier. Als je vragen hebt, moet je ze maar gewoon stellen hoor. Ik ben een open en eerlijk persoon.
Op redelijk vroege leeftijd kreeg ik al grijs haar maar toch vond ik het mij niet slecht staan. Ik ga mijzelf dan ook zeker niet verbergen en ben wie ik ben. Ik ben een vrouw die veel te bieden heeft en heb een goed gevoel voor humor.
Wat vind je van mij? Kan ik er nog mee door? ik ben nog best lekker hoor. Dat is het voordeel van mijn leeftijd, ik geniet volop van sex en heb behoorlijk wat ervaring. Ik weet precies wat ik moet doen om jou eens lekker klaar te laten komen. Wel pas na een heel lang voorspel natuurlijk...