Ben nu zover dat ik de relatie met mijn vriend niet meer zie zitten. Zijn gedag is onuitstaanbaar geworden en ik accepteer dat niet meer. Zoek een lieve vent die me als zijn gelijke behandeld.
Wil niet meer achter de geraniums zitten en hoop langs deze weg de man van mijn dromen te ontmoeten. Ik ben een ondernemende vrouw en moet veel reizen voor mijn werk. Na thuiskomst mis ik een maatje waar ik mijn verhaal bij kan doen.
Op redelijk vroege leeftijd kreeg ik al grijs haar maar toch vond ik het mij niet slecht staan. Ik ga mijzelf dan ook zeker niet verbergen en ben wie ik ben. Ik ben een vrouw die veel te bieden heeft en heb een goed gevoel voor humor.
Volgens mij zijn hier best mannen die kennis met me willen maken, let wel, ik ga alleen voor serieuze mannen die een relatie zoeken. Dus mocht je single zijn en serieus naar een geliefde zoeken dan kan ik dat zomaar zijn!