Als jij denkt de man van mijn dromen te zijn, schroom dan niet om me een lief berichtje te sturen. Breng mijn hoofd op hol met je gulle lacht en diepblauwe ogen, weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen.
De kinderen zijn de deur uit, mijn jongste zoon is eindelijk op eigen benen gaan staan. Wel onder druk van mij, want op je 40e nog bij je moeder wonen is geen gezonde situatie. Het is tijd om voor mijzelf te kiezen, tijd om nog op zoek te gaan naar een lieve man die samen met mij ervoor wilt gaan.
Volgens mij zijn hier best mannen die kennis met me willen maken, let wel, ik ga alleen voor serieuze mannen die een relatie zoeken. Dus mocht je single zijn en serieus naar een geliefde zoeken dan kan ik dat zomaar zijn!
Spijt zal je niet krijgen als je mij willen leren kennen, ik ben een vrolijke vrouw die heel hartelijk is en aan zelfreflectie doet. De man die ik zoek en waarmee ik een relatie wil aangaan zit ook zo in elkaar en is daarnaast heel erg lief.