Lente en zomervrouwtje wordt ik wel genoemd. Mede omdat ik dan het liefst de hele dag in een bikini buiten loop. Mede omdat de 'toegang' dan wel makkelijk is want ik heb dan altijd nog meer zin in seks. Zijn er ook mannen die daar extra heet van worden?
Wat ik zoek is een leuke man, iemand van rond mijn leeftijd die ook single is en die net als ik toe is aan een nieuw hoofdstuk in zijn leven. Wie weet worden we met elkaar heel gelukkig!
Soms hoor ik mensen denken oud grijs beetje mollig logisch dat ze alleen is, maar is dat wel echt wat mensen denken? Want ik zou wel erg graag een maatje willen in mijn leven.