Niemand schat mijn leeftijd goed, iedereen denkt dat ik een stuk jonger ben maar hier moet ik het wel verraden. Wil graag ene man leren kennen waarmee ik oud kan worden en die mijn leven nog aangenamer maakt dan het al is.
Oke ik ben niet meer van de dappere dingen, die heb ik wel gedaan in mijn leven. Ik maak nu graag een stedentrip en geniet daar echt van. Maar te beginnen met een wandeling is ook prima.
Een serieuze en transparante relatie waarin we ons zelf kunnen zijn en waarin we communiceren met elkaar, dat zou ik graag wensen. Ik houd wel van een beetje gekkigheid. Het leven is al serieus genoeg.
Het is een opgave om wat over mijzelf te zeggen maar ik ben een echte doorzetter en ik geef nooit op. Ik hoop wel een man te vinden met dezelfde mentaliteit.