Ik ben heel erg zelfstandig ik kan zelf mijn auto band verwisselen en die dingen dus daar hoef ik geen hulp bij. Maar ik zou wel graag mooie momenten willen beleven met een leuke man.
Door mijn grijze haren zou je zeggen dat ik misschien uit Nederland kom maar helaas mijn roots liggen in het buitenland. Lang geleden als baby hier naar toe gebracht en zou nu wel graag eens de reis terug naar huis maken.
Pas geleden oma geworden en ik geniet daar echt van. Maar het laat mij ook wel een andere kant zien. Bij een oma hoort immers ook een opa, en dat is iets wat ik zelf ook wel echt begin te voelen.