Alle mannen kunnen me schrijven hoor. Want het zit me behoorlijk hoog, het gebrek aan een man en alles wat daarbij hoort. Snap je me? Ik ben dus niet zo kieskeurig, ik wil alleen maar snel contact.
De laatste tijd ben ik een beetje humeurig, ik heb daar al last van bij het opstaan. Denk dat het komt omdat ik geen vriend meer heb en wil dan ook kijken of jij het bent jij mijn humeur kan verbeteren.
De relatie die ik nu heb is nu niet je van het, ik mis een stuk beleving bij mijn vriend en met name op seksueel gebied. Hij vind seks eens in de week genoeg maar ik wil meer. Een keer per dag is het minimaal en hoop dat jij me uit de brand kan helpen.