Met een leuke man een kop koffie drinken om elkaar beter te leren kennen zie ik wel zitten. Als we denken bij elkaar te passen dan moeten we snel een keer afspreken en wie weet gaan we met elkaar een relatie aan.
Laatst vroegen mijn kleinkinderen waarom opa er niet is, en dan denk ik ja dat is een goede vraag. En of oma altijd alleen blijft. Daar sta je dan met je mond vol tanden kan ik je zeggen want het is ook niet waar ik voor gekozen heb.
De zeventig heb ik aangetikt, maar nog geen mankementen. Maar veel vriendinnen haken nu af bij het woord reizen en vakantie dus ik hoop iemand te vinden die wel op reis wil.