Mensenkennis heb ik genoeg op gedaan in mijn leven maar desondanks kan je je altijd nog vergissen in het leven. En dat kan soms erg pijnlijk en kwetsend zijn.
In het begin was ik blij dat ik bij mijn man weg was, vrijheid! Maar begint nu toch weer te kriebelen. Niet naar hem natuurlijk, maar zou wel weer fijn zijn een levenspartner te hebben.
Zoals je op mijn foto's kunt zien, schaam ik me niet voor mijn lichaam. Ik vind dat ik er nog goed uitzie voor mijn leeftijd en dat ik nog vol mag genieten van alle geile geneugten van het leven.