Niks geen relatie voor mij, ook al ben ik zo single als het maar kan, geen gedoe met verplichtingen. Een date oké, maar huisje, boompje, beetje is niet aan mij besteed. Wilde nachten passen mij veel beter.
Ik wil graag mijn toekomstige man vinden, tenminste als u nog trouwplannen heeft. Al veel te veel jaren ben ik single en kijk uit naar de man met wie ik het gezellig ga hebben.
Mijn leven alleen moet nu maar eens over zijn. Vanaf nu ga ik genieten met een man erbij. Ik hou van wandelen, fietsen, reizen en dat alles ga ik nu samen met iemand doen. Met jou misschien?
In mijn relatie heb ik al jaren geen romantiek meer beleefd. Zelfs een romantisch dinertje kan er niet meer vanaf. Het lijkt me dan ook verstandig om eens buiten de deur te zoeken want ik zit namelijk nog vol met leven.
Het leven kan soms heel raar lopen maar om bij de pakken neer te gaan zitten is zeker niet de oplossing. Toen ik nog getrouwd was, kregen ik en mijn man een verkeersongeval. Mijn toenmalige man kwam er goed vanaf en ik zit sindsdien in een rolstoel. Helaas kwam er een scheiding en ben ik nu single. Ik zou het toch nog wel heel fijn vinden om nog mijn leven met iemand te kunnen delen.