Wie wil er nu in zijn eentje oud worden? Ik in ieder geval niet, vandaag dat ik mijn stoute schoenen heb aangetrokken, om hier een leuk maatje te vinden.
Ouder, maar heel modern hoor. Dus vandaar dat ik ook online ga om een man te vinden. Ik zie het overal om me heen gebeuren, dus misschien is er wel een man van mijn leeftijd (of jonger, dat mag natuurlijk ook) die ook zo modern is en mij op deze manier weet te vinden.
Ben best onzeker geworden na mijn scheiding, misschien wel omdat mijn man een jongere vriendin heeft gevonden en mij daarom verlaten heeft. Dus ik zou het erg fijn vinden om weer wat meer zekerder te worden in mijn leven.