Ik ben er niet op uit om een eenmalig contact aan te gaan met een leuke man. Ik zoek de ware, de liefde van mijn leven en met hem wil ik een heel mooie toekomst tegemoet gaan.
Mijn partner heeft veel zorg nodig en dat geef ik hem ook met liefde, maar het zou ook fijn zijn als er zo af en toe iemand is die voor mij wil zorgen en mij wil laten genieten.
Vervelen zal ik mijzelf nooit, als mijn partner ergens geen zin in heeft dan doe ik het wel alleen. Helaas komen dit soort situaties iets te vaak voor en dus ben ik op zoek naar een maatje waar ik stiekem wat tijd mee door kan brengen. Als jij er geen probleem mee hebt dat ik een gebonden vrouw ben, laat dan snel wat van je horen.